Protectia datelor cu caracter personal

Politica de confidențialitate

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră pentru IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT. Societatea noastră este o organizaţie non-guvernamentală, non-profit, al cărei scop este facilitarea accesului la educaţie.

Prin activitatea pe website, pe reţelele sociale sau în cadrul proiectelor noastre (workshopuri, evenimente ştiinţifice şi sociale), dorim să oferim o experienţă sigură, atât în mediul online, cât şi cel offline, în care datele utilizatorilor noştri sunt în siguranţă şi folosite strict pentru a facilita accesul către educaţie.

Prezenta Politică de Confidenţialitate detaliază modul în care colectăm, folosim şi transmitem informaţii despre utilizatori, dar şi drepturile lor de a accesa, corecta sau restricţiona utilizarea datelor personale. Aceasta este aplicabilă atunci când vizitaţi sau utilizaţi site-ul IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT (https://weinit.it-labs.ro), platforme de social media sau alte tipuri de Servicii educaţionale („Servicii”).

Prin utilizarea Serviciilor, sunteţi de acord cu termenii acestei Politici de Confidenţialitate. Nu ar trebui să folosiţi Serviciile dacă nu sunteţi de acord cu termenii Politicii de Confidenţialitate.



1. Date colectate

În timpul utilizării Serviciilor online sau offline, sunt 4 moduri principale prin care putem colecta datele dumneavoastră:

  • Date furnizate direct (informaţii pe care le introduceţi dumneavoastră), online şi offline;
  • Date furnizate de cursanţii noştri în legătură cu participarea la activităţile noastre;
  • Date pe care le colectăm automat.

  • 1.1.1 Date furnizate direct - Online

    Deoarece website-ul nostru este un instrument esenţial pentru operaţiunile noastre zilnice, le solicităm tuturor celor ce îşi doresc să se înscrie la activităţile noastre educaţionale să fie înregistraţi ca utilizatori ai website-ului. Atunci când creaţi şi folosiţi un cont de utilizator pentru a accesa diferite funcţii ale site-ului, noi colectăm toate datele pe care le furnizaţi direct, inclusiv:

  • Date din contul dvs.: Atunci când vă creaţi un cont sau când îl updataţi, colectăm următoarele date: adresa de e-mail, parola, nume, prenume, număr de telefon, gen, data naşterii, statut academic, ţară de provenienţă, universitate, facultate, anul absolvirii - promoţia. De asemenea, noi vă acordăm un număr de identificare unic pentru cont. Puteţi alege să vă încărcaţi o poza de profil a contului (vizibilă pentru utilizator şi pentru administratorii noştri).
  • Date din înscrierile la activităţi: De fiecare dată când aplicaţi pentru o activitate IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT ce necesită înregistrare online pe website-ul nostru, noi stocăm datele aplicaţiei dumneavoastră pentru proiectul respectiv şi statutul dumneavoastră la proiect („Acceptat”, „Respins”, „în aşteptare”, „Retras”, „Absolvent”), incluzând textele redactate de dumneavoastră când aplicaţi (motivaţia, alte întrebări).
  • Date din plăţile participanţilor: Este în totalitate responsabilitatea utilizatorului să editeze dovada plăţii în aşa fel încât informaţiile private (CNP, detalii cont bancar etc.) să nu fie vizibile. Prin încărcarea dovezii de plată, utilizatorul acceptă faptul ca dovada de plată este vizibilă pentru echipa noastră. Informaţiile pe care noi le solicitam pentru a valida plata sunt: numele şi prenumele participantului (când acestea nu coincid cu numele persoanei care a efectuat plata, numele şi prenumele participantului ar trebui specificate în secţiunea „Detalii” a dovezii plăţii), data, suma achitată, moneda în care a fost efectuată plata, scopul plăţii (de asemenea, în secţiunea „Detalii”). în cazul în care exista neclarităţi cu privire la plata dumneavoastră, veţi fi contactat de un reprezentant al societăţii. Nu vom solicita niciodată informaţii precum cod PIN sau CCV. Vă rugăm să nu ne trimiteţi niciodată astfel de informaţii.
  • Suport tehnic: dacă ne contactaţi pentru suport tehnic/raportarea unei probleme/propunerea unei colaborări/orice alt tip de solicitare (chiar dacă aveţi sau nu un cont), noi colectăm şi păstrăm informaţiile dumneavoastră de contact, mesajele trimise, adresa IP, sau orice altă dată pe care dumneavoastră ne-o oferiţi sau pe care o colectăm automat (detaliat ulterior). Vom utiliza aceste date pentru a vă răspunde întrebărilor sau sugestiilor dumneavoastră, în concordanţă cu aceasta Politica de Confidenţialitate. Comunicarea cu alţi membri ai website-ului prin formularul disponibil este de asemenea vizibilă pentru echipa noastră de IT. Pentru transmiterea datelor cu caracter sensibil, vă rugăm să utilizaţi alte mijloace de comunicare.

    1.1.2 Date furnizate direct

    Din cauza naturii activităţilor noastre precum şi a limitărilor şi reglementărilor legale şi tehnice, le solicităm uneori utilizatorilor să completeze formulare, chestionare sau contracte tipărite. Unele dintre acestea sunt folosite strict în scop statistic sau de feedback, caz în care sunt anonime, iar informaţiile pe care le colectăm se referă la autoevaluarea diferitelor abilităţi practice/cunoştinţe teoretice sau evaluări ale performanţei proprii ca furnizor de educaţie. Toate celelalte forme de documente scrise pe care le solicităm sunt diverse forme de contracte legale (precum contracte de voluntariat, contracte de custodie) care trebuie să respecte legile şi reglementările din România şi includ informaţii necesare pentru identificare legală a unei persoane, cum ar fi numele, prenumele, data naşterii, oraş, adresă, Cod Numeric Personal, număr şi serie Card de Identitate. După cum este specificat în aceste contracte, prin completarea acestora, utilizatorul ne oferă consimţământul de a colecta şi stoca aceste informaţii (pe hârtie). Toate contractele legale vor fi semnate în cel puţin două exemplare, dintre care unul va fi dat utilizatorului.

    1.2 Date furnizate despre participarea dumneavoastră la activităţile noastre

    Randamentul dumneavoastră în cadrul unor activităţi (în principal cele care includ o evaluare) şi interacţiunea dumneavoastră cu s şi cu ceilalţi participanţi vor fi uneori evaluate sub formă de note/feedback scris. Departamentul de Resurse Umane va colecta aceste evaluări şi le va ataşa contului dumneavoastră din website. Aceste informaţii vor fi vizibile numai pentru echipa noastră responsabilă de IT, departamentului de Resurse Umane şi echipei de management superior iar scopul său este de a identifica fie participanti foarte talentaţi, fie utilizatori-problemă. Responsabili cu efectuarea acestor evaluări urmează un protocol de evaluare obiectiv, cuprinzător, standardizat şi secret. Astfel, evaluările nu sunt vizibile pentru utilizator.

    1.3. Date colectate automat

    Când sunt accesate Serviciile noastre online, colectăm anumite date prin mijloace automate: System Data: adresa IP, tipul de device, sistem operare - tip şi versiune, identificatori unici ai dispozitivului, browser, limba utilizată de browser, domeniu, alte informaţii tip system data şi tipuri de platforme. Usage Data: interacţiunile dumneavoastră cu Serviciile, inclusiv proiectele la care aţi aplicat şi statutul lor, pagini vizitate şi timpul alocat, opţiunile folosite, cuvintele-cheie pe care le căutaţi, ziua şi ora şi alte date cu privire la utilizarea Serviciilor. Toate datele mai sus menţionate sunt colectate prin utilizarea tehnologiilor de tracking (mai multe informaţii puteţi accesa în „Cookie-uri şi instrumente de colectare a datelor”) şi sunt stocate de noi, în asociere cu contul dumneavoastră.

    2. Cum colectăm datele despre dumneavoastră

    Există 3 modalităţi prin care putem colecta date despre dumneavoastră, atunci când folosiţi Serviciile noastre:

  • Date pe care le furnizaţi direct (informaţii pe care le introduceţi dumneavoastră);
  • Date oferite de participanţii noştri despre participarea la activităţile IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT;
  • Date colectate automat.
  • Primele două surse de date au fost detaliate în secţiunea de mai sus (1. Date pe care le colectăm). Datele obţinute în mod automat sunt colectate prin utilizarea cookie-urilor şi a Serviciilor de analiză statistică.

    2.1. Cookie-uri şi instrumente de colectare a datelor

    IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT şi furnizorii de Servicii care acţionează în numele nostru (cum ar fi Google Analytics/terţi precum agenţi de publicitate) utilizează fişiere-jurnal şi instrumente automate de colectare a datelor cum ar fi cookie-urile, etichetele, scripte, linkuri personalizate, amprentele dispozitivului sau ale browserului şi semnalizatoare web (împreună formează “Instrumente de colectare") când accesaţi sau utilizaţi Serviciile. Aceste instrumente de colectare a datelor urmăresc şi colectează anumite date din sistem si date ale utilizatorului (Secţiunea 1. Date pe care le colectăm) când utilizaţi Serviciile. în unele cazuri, conectăm datele adunate prin aceste „Instrumente de colectare”cu alte date pe care le colectăm, cum este descris în această Politică de Confidenţialitate.

    Utilizăm cookie-uri (fişiere text de mici dimensiuni ce sunt amplasate pe dispozitivul dumneavoastră, pentru a identifica în mod special browserul dumneavoastră sau dispozitivul şi pentru a stoca date în browser) ce ne ajută să personalizăm conţinutul dumneavoastră, uşurând procesul de accesare a Serviciilor şi recunoscând când reaccesaţi Serviciile.

    Utilizăm semnalizatoare web (ce ne ajută să măsurăm acţiunile vizitatorilor şi ale utilizatorilor de Servicii) pentru a identifica dacă pagina a fost vizitată, dacă a fost deschis vreun e-mail sau pentru a identifica sursa unei noi aplicaţii mobile şi pentru a nu include primirea anumitor mesaje promoţionale de către utilizatori.

    IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT utilizează următoarele cookie-uri:

  • Preferinţe: cookie-uri ce reţin date despre browserul dumneavoastră şi setări favorite ce influenţează aspectul şi comportamentul Serviciilor (precum limba utilizată);
  • Securitate: cookie-uri utilizate pentru a vă permite să vă înregistraţi şi să accesaţi Serviciile; de asemenea, vă protejează împotriva înregistrărilor frauduloase şi vă ajută să detectaţi şi să preveniţi abuzul sau utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră;
  • Starea Sesiunii: cookie-uri ce urmăresc interacţiunile dumneavoastră cu Serviciile, cu scopul de a ne ajuta la îmbunătăţirea Serviciilor, a experienţei dumneavoastră de navigare, reamintirea detaliilor dumneavoastră de înregistrare şi validarea aplicaţiilor dumneavoastră. Aceste cookie-uri sunt strict necesare pentru ca Serviciile să funcţioneze corespunzător, aşadar, dacă le veţi dezactiva, aceste funcţii nu vor fi disponibile.

    Puteţi să vă setaţi browserul web astfel încât să vă anunţe despre încercările de a plasa cookie-uri pe computerul dumneavoastră, despre cum să limitaţi tipurile de cookie-uri pe care le permiteţi sau despre cum să refuzaţi cookie-uri. Dacă optaţi pentru aceste setări, este posibil să nu mai aveţi acces la toate facilităţile Serviciilor.

    2.2 Site - Analiză Statistică

    Utilizăm servicii terţe de analiză precum Google Analytics asupra Serviciilor. Acestea folosesc Instrumente de Colectare a Datelor pentru a ne ajuta în analizarea experienţei dumneavoastră în momentul utilizării Serviciilor, inclusiv informaţii precum site-uri terţe prin care accesaţi Serviciile, frecvenţa vizitelor, evenimente în cadrul Serviciilor, utilizarea şi date de randament, provenienţa aplicaţiei descărcate. Folosim aceste date pentru a îmbunătăţi Serviciile, pentru a înţelege mai bine care este comportamentul Serviciilor în funcţie de dispozitiv şi pentru a furniza informaţii de interes pentru dumneavoastră.

    2.3 Publicitate Online

    Utilizăm Servicii de publicitate terţe, cum ar fi Facebook şi Instagram, pentru a promova Serviciile noastre. Anunţurile sunt bazate pe ceea ce furnizorii serviciului de publicitate cunosc despre dumneavoastră, bazându-se pe datele de urmărire. Anunţurile pot fi bazate pe activitatea dumneavoastră recentă sau pe activitatea dumneavoastră de-a lungul timpului în care aţi utilizat alte siteuri sau servicii şi pot fi personalizate pentru interesele dumneavoastră.

    Facebook poate plasa cookie-uri sau alte tehnologii de urmărire pe computerul dumneavoastră, telefon sau alte dispozitive, pentru a colecta date despre utilizarea Serviciilor noastre şi poate accesa aceste tehnologii de urmărire pentru a notifica anunţurile adaptate pentru dumneavoastră.

    în cadrul activităţilor noastre, sunt realizate materiale fotografice sau video, care vor fi ulterior prelucrate de echipele de Grafică&Design, respectiv PR şi vor fi postate pe reţelele sociale (Facebook, Instagram etc.). Dacă nu sunteţi de acord, vă rugăm să informaţi organizatorul proiectului la care participaţi, pentru a fi exclus din respectivele materiale. în lipsa acestei informări, considerăm că avem acceptul dumneavoastră pentru a face publice materialele sus-menţionate în mediul online.


    3. Cum folosim datele dumneavoastră

    IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT utilizează datele dumneavoastră pentru a vă furniza Serviciile noastre, cu scopul de a menţine comunicarea, de a rezolva problemele apărute, de a vă proteja împotriva fraudei şi abuzului, de a îmbunătăţi şi a actualiza Serviciile, de a analiza modul în care utilizatorii folosesc Serviciile noastre şi în conformitate cu legislaţia sau necesitatea securităţii şi integrităţii.

    Utilizăm datele pe care le colectăm prin folosirea Serviciilor (atât online cât şi offline) pentru:

    • Furnizarea şi administrarea Serviciilor;
    • Procesarea aplicaţiilor pentru activităţile noastre educaţionale:
      • Conectarea automată a datelor din contul dumneavoastră la fiecare dintre aplicaţiile dumneavoastră pentru activităţile noastre:
      • Trimiterea de e-mailuri de confirmare la fiecare aplicaţie pentru activităţile noastre, conţinând informaţiile completate de utilizator pentru acea aplicaţie;
      • Accesarea listei de aplicanţi cu numele lor, aplicaţiile anterioare şi statutul lor, motivaţia şi alte informaţii solicitate în formularele de înscriere;
      • Atribuirea unui statut pentru fiecare aplicaţie de proiect, în conformitate cu Regulamentul Intern şi utilizând datele furnizate de utilizator şi aplicaţiile anterioare de pe site-ul nostru;
      • Afişarea publică a listelor de participanţi şi membri ai echipei, acceptaţi pentru fiecare activitate (doar numele şi prenumele).
    • Trimiterea de e-mailuri tuturor aplicanţilor cu informaţii privind statutul aplicaţiilor lor;
    • Primirea dovezilor de plată pentru proiectele care necesită o taxă;
    • Comunicarea cu dumneavoastră (prin e-mail/telefon):
      • Posibilitatea de a răspunde întrebărilor dumneavoastră.
    • Posibilitatea de a trimite mesaje şi informaţii administrative, inclusiv mesaje de la coordonatorii de activităţi:
      • Generarea documentelor administrative utilizate pentru activităţile noastre educaţionale, cum ar fi ecusoane sau diplome;
      • Protejarea proprietăţii noastre, ca în cazul contractelor de custodie (date offline);
      • Evaluarea performanţei tuturor persoanelor implicate în proiectele noastre (participanţi şi membri ai echipei) analizând notele şi feedbackul conectat la conturile personale de către Departamentul de Resurse Umane;
      • Trimiterea unui Newsletter periodic despre viitoarele noastre proiecte;
      • Facilitarea funcţionării tehnice a Serviciilor, inclusiv troubleshooting şi rezolvarea problemelor, securizarea Serviciilor şi prevenirea fraudei şi abuzurilor;
      • Identificarea utilizatorilor unici pe mai multe dispozitive;
      • îmbunătăţirea Serviciilor noastre şi dezvoltarea de noi proiecte, Servicii şi caracteristici;
      • Analiza tendinţelor şi a traficului, urmărirea datelor de utilizare;
      • Promovarea Serviciilor pe site-uri şi aplicaţii terţe (de exemplu Facebook);
      • După cum este cerut de lege sau permis de lege sau altfel cum noi, prin puterea noastră de decizie, considerăm necesar să asigurăm siguranţa sau integritatea utilizatorilor, a voluntarilor, a terţilor, a publicului sau a Serviciilor noastre.

    4. Cu cine împărtăşim datele dumneavoastră

    IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT împărtăşeşte unele dintre datele dumneavoastră cu coordonatorii de activităţi şi cu administratorii de Resurse Umane şi IT.

    Putem împărtăşi datele dumneavoastră unor terţe părţi în următoarele circumstanţe sau după cum se descrie astfel în această Politică de Confidenţialitate:

    • Cu partenerii noştri instituţionali, în cadrul activităţilor, în care aplicanţii utilizează Serviciile noastre pentru a aplica/participa;
    • Cu Serviciile de analiză şi de îmbogăţire a datelor: ca parte a utilizării de către noi a unor instrumente de analiză de la terţe părţi, precum Google Analytics, împărtăşim anumite date de contact, date despre cont, despre sistem, date de utilizare (detaliate în Secţiunea 1) sau date neidentificabile în funcţie de nevoie. Datele neidentificabile sunt date în care au fost eliminate informaţii precum numele şi adresa dvs de e-mail şi au fost înlocuite cu un cod de identificare. Acest lucru le permite acestor furnizori să furnizeze Servicii de analiză sau să le potrivească cu informaţiile de bază ale bazei de date disponibile publicului (inclusiv date de contact şi sociale din alte surse);
    • Pentru a utiliza funcţiile platformelor de socializare: funcţiile de socializare din cadrul Serviciilor (precum butonul de „Like” de pe Facebook) pot permite furnizorului de Servicii social media de la terţi să colecteze informaţii precum adresa de IP şi pagina Serviciilor pe care le vizitaţi şi să seteze un cookie pentru a activa funcţia. Interacţiunile dumneavoastră cu aceste funcţii sunt reglementate de Politica de Confidenţialitate a companiei terţe;
    • Pentru asigurarea securităţii şi a conformităţii legale - putem divulga datele dumneavoastră unor terţe părţi dacă noi (având putere de decizie) avem convingerea că dezvăluirea este:
      • Permisă sau cerută de lege;
      • Solicitată ca parte a unei anchete sau proceduri judiciare, guvernamentale sau legale;
      • Necesară, în mod rezonabil, ca parte a unei citaţii valabile, mandat sau a unei alte cereri valabile din punct de vedere legal;
      • Necesară, în mod rezonabil, pentru a ne pune în aplicare Politica de Confidenţialitate sau alte acorduri juridice;
      • Necesară pentru detectarea, prevenirea sau combaterea fraudei, a abuzului, a utilizării incorecte, a posibilelor încălcări ale legii (sau a regulilor şi reglementărilor) sau a aspectelor tehnice sau de securitate;
      • Necesară, în mod rezonabil, pentru a proteja împotriva daunelor iminente asupra drepturilor proprietăţii sau siguranţei IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT, a utilizatorilor, angajaţilor, membrilor publicului sau a Serviciilor noastre.
    • Putem, de asemenea, să dezvăluim datele dumneavoastră auditorilor şi consilierilor noştri pentru a evalua obligaţiile şi drepturile noastre de dezvăluire în conformitate cu această Politică de Confidenţialitate;
    • Cu permisiunea dumneavoastră: având consimţământul dumneavoastră, putem împărtăşi date unor terţe părţi în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici de Confidenţialitate.

    5. Securitate

    IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT ia măsuri de securitate adecvate pentru a proteja împotriva accesului neautorizat, modificării, dezvăluirii sau distrugerii datelor dumneavoastră personale pe care le colectăm şi stocăm. Cu toate acestea, din păcate, niciun sistem nu poate fi 100% sigur, astfel încât nu putem garanta că comunicarea dintre dumneavoastră şi IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT sau orice informaţie furnizată în legătură cu datele pe care le colectăm prin intermediul Serviciilor va fi total protejată de accesul neautorizat al terţilor. Parola dumneavoastră este o parte importantă a sistemului nostru de securitate şi este responsabilitatea dumneavoastră să o protejaţi. Nu ar trebui să divulgaţi parola niciunui terţ, şi dacă credeţi că parola sau contul dumneavoastră au fost compromise, trebuie să o modificaţi imediat şi să contactaţi contact@it-labs.ro.


    6. Drepturile dumneavoastră referitoare la datele dumneavoastră

    6.1 Opţiunile dumneavoastră privind utilizarea datelor dumneavoastră

    Puteţi alege să nu ne furnizaţi anumite date, dar este posibil să nu puteţi utiliza anumite caracteristici ale Serviciilor, cum ar fi aplicarea pentru proiecte.

    Browserul sau dispozitivul pe care îl utilizaţi vă poate permite să controlaţi cookie-urile şi alte tipuri de stocare locală a datelor.

    Pentru a nu permite accesul Google Analytics şi utilizarea datelor dumneavoastră pentru analiză, consultaţi Google Analytics Opt-out Browser Add-on.

    Dacă aveţi întrebări cu privire la datele dumneavoastră, utilizarea lor de către noi sau drepturile dumneavoastră, contactaţi-ne la adresa contact@it-labs.ro.

    6.2. Accesarea, actualizarea şi ştergerea datelor dumneavoastră personale

    Puteţi accesa şi actualiza datele dumneavoastră personale, pe care IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT le colectează şi stochează:

  • Pentru a actualiza datele furnizate direct, autentificaţi-vă în contul dumneavoastră şi actualizaţi-va contul în orice moment;
  • Pentru a închide contul dumneavoastră de pe https://weinit.it-labs.ro/, trimiteţi-ne un e-mail la adresa contact@it-labs.ro. Aveţi în vedere că închiderea contului este ireversibilă şi va duce în mod automat la ştergerea tuturor aplicaţiilor anterioare la proiecte, precum şi a informaţiilor despre aceste aplicaţii (statut, evoluţie, diplome). Chiar şi după închiderea contului, e-mailurile trimise/primite de pe site-ul nostru vor fi în continuare vizibile administratorilor noştri;
  • Atunci când contactaţi echipa de asistenţă, vă rugăm să acordaţi un termen de până la 30 de zile pentru răspuns. Pentru protecţia dumneavoastră, este posibil să solicităm ca cererea să fie trimisă prin adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră şi este posibil să fie necesar să vă verificăm identitatea înainte de a implementa solicitarea.

    6.3 Date despre minori

    Părinţii care au motive să creadă că IT LABS TRAINING & DEVELOPMENT a colectat şi stocat date cu caracter personal de la minori pot înainta o solicitare de ştergere a datelor la adresa contact@it-labs.ro.


    7. Actualizări ale acestei Politici de Confidenţialitate

    Dacă vom aduce modificări semnificative la această Politică de Confidenţialitate, vă vom anunţa prin e-mail, printr-o notificare publicată pe site-ul nostru (sau conform legii aplicate), în care vom include un rezumat al modificărilor cheie. Orice actualizare va intra în vigoare în ziua în care este postată, dacă nu se specifică altfel.

    După cum este permis de legea aplicată, prin continuarea utilizării Serviciilor după data efectivă oricărei modificări, accesul şi utilizarea dumneavoastră vor fi considerate o acceptare a Politicii de Confidenţialitate revizuite. Politica de Confidenţialitate revizuită înlocuieşte toate Politicile de Confidenţialitate anterioare.


    8. Date de contact

    Pentru orice întrebare, nelămurire sau dezbatere cu privire la Politica noastră de Confidenţialitate, vă rugăm să ne contactaţi la contact@it-labs.ro.

    Zile
    Ore
    Minute

    Înregistrare la eveniment!

    Dacă dorești să participi la evenimentul nostru, te rugăm sa te înscrii. Te așteptăm cu drag!

    Înscrie-te